niedziela, lipca 24, 2011

Miła niespodzianka :)



Post miał być zupełnie o czymś innym ale dostałam moje pierwsze blogowe wyróżnienie od Asi! Kochana, bardzo Ci dziękuje. Nawet nie wiesz jaką sprawiłaś mi radość ;*

ZASADY:
- Umieszczenie podziękowania i linku do blogera, który przyznał nagrodę.
- Skopiowanie i wklejenie logo na swoim blogu.
- Napisanie o sobie 7 rzeczy.
- Nominowanie 16 innych blogerów (nie można nominować blogera, który Wam przyznał nagrodę)
- Napisanie im komentarzy, by dowiedzieli się o nagrodzie i nominacji.
Wiem że wiele z Was otrzymało już wyróżnienia ale postanowiłam przyznać je wam po raz kolejny żebyście wiedziały że tworząc sprawiacie radość nie tylko sobie ale i innym - INSPIRUJECIE do dalszych działań! Kolejność czysto przypadkowa :) Chciałam też napisać że mimo że niekiedy nie komentuje to cały czas zaglądam i podziwiam!

8. Aploch
10. Jaśmin
12. Kreska
13. Iwona
15. Julka
16. Ania

A teraz 7 rzeczy o mnie :P

1. Średniego wzrostu, niebieskooka, czerwonowłosa dziewczyna ;p
2. Panicznie boje się burz! zniosę wszystko, nawet zamknięcie w klatce z lwami/tygrysami czy innymi dzikimi kotami ale jeśli tylko grzmi to siedzę w miejscu trzęsąc się ze strachu!
3. Kocham bajki Disney'a! Piotrusia Pana szczególnie <3
4. Jestem uzależniona od muzyki. Radio u mnie w pokoju chodzi nawet jak śpię ;)
5. Moją wielką miłością są konie! uwielbiam jeździć konno i przebywać z nimi na pastwisku. obserwować je, głaskać, być z nimi.
kupuje masę gazet i książek o tematyce "końskiej" przez co nigdy nie mam pieniędzy na muliny i inne z tym związane ;)
6. mam bzika na pisaniu wydarzeń w kalendarzach, notesikach, zeszycikach itp. zapisuje najmniejsze bzdury, dzięki temu - mam wrażenie - że zapamiętuje więcej zdarzeń które będę miło wspominać.
mam również notesik w którym bezustannie zapisuje cytaty z książek, wierszy czy internetu.
7. jestem niepoprawną, bezustanną optymistką czym często irytuje ludzi nastawionych do świata pesymistycznie :)

Mam nadzieję że o niczym nie zapomniałam ;)

7 komentarzy:

Hanulek pisze...

Dziękuję bardzo za wyróżnienie:)

Ania Ploch pisze...

No właśnie: po-CICHACZU podglądasz. Dopiero teraz trafiłam do Ciebie i jestem zachwycona!
Trzeba się ujawniać Dziewczyno, bo pięknie wyszywasz.
Dziękuję za wyróżnienie :)

Iwona pisze...

Jeszcze raz dziękuję za wyróżnienie. Naprawdę jest mi ogromnie miło i jestem wdzięczna. Dodałam Twojego bloga do obserwowanych i będę zagladać! Poczytałam wszystko na temat tego typu nagród i niestety nie wezmę udziału w zabawie. Lubię czytać inne blogi, bo podziwiam autorki, wiele prac jest inspirujących, ale wyróżnienia trochę przypominają zabawy "łańcuszkowe"...
Jeszcze raz dzieki za interesowanie moim blogiem i miłe słowa!
Serdecznie pozdrawiam!
Iwona

CyberJulka pisze...

Bardzo Ci dziękuję za przyznanie wyróżnienia!:)))) Serdecznie Cię pozdrawiam!

Joanna pisze...

:) Ciezę się, chcialam żeby więcej osób poznało twojego świetnego bloga :)

Anonimowy pisze...

Tłumaczenie słowa 'cóż za miła niespodzianka' i wiele innych tłumaczeń na angielski - darmowy słownik polsko-angielski.

Şir pisze...

yurtdışı kargo
resimli magnet
instagram takipçi satın al
yurtdışı kargo
sms onay
dijital kartvizit
dijital kartvizit
https://nobetci-eczane.org/
YJP8YB

Prześlij komentarz