poniedziałek, października 10, 2011

In harmony, czyli wilki :)

Dzięki temu że byłam przez tydzień chora nadrobiłam trochę wilczków - wiem że wiele to nie jest ale zawsze trochę bliżej końca :)



W szkole bardzo ciężko. Od początku toku szkolnego mieliśmy już 7 sprawdzianów! A na najbliższy tydzień zapowiedziane są kolejne 4. I nauczycieli mało obchodzi że w regulaminie jest napisane że w tygodniu mają być maksymalnie 3 sprawdziany :( Ale daje radę, cóż mam innego zrobić :P

Wybiegam również trochę w przyszłość i planuję co kolejnego wskoczy na tamborek - i przyznam szczerze te to jest mój ulubiony etap związany z haftem :D A oto moje propozycje! Mam nadzieję że mi pomożecie przy wyborze :D

















Także do następnego napisania! Pozdrawiam ;*

15 komentarzy:

Iwona pisze...

Wilk wyłania się bardzo ładny... czasami warto troszkę pochorować, prawda?
Z nowych hafciarskich propzycji ja wybrałabym cookie time - super wzór!
Pozdrawiam!

http://zaciszeewci.blogspot.com/ pisze...

Bardzo fajne pomysły- Bardzo podoba mi sie widoczek z końmi czyli nr 2. A i misie niczego sobie. A co do SODY to nawet i RR z tego być może by wyszło:)

H.Lucynka pisze...

A mnie się marzą te dwa iskające się koniki :) Jak skończę pentagram to albo wrzucam na tamborek żaby albo właśnie te koniki :)

Aploch pisze...

tea time, albo cookie time. Ale i reszta śliczna. Jak ja już dawno nie xxx....

Iskierka pisze...

Ja wybrałabym cookie time. A wilk niedługo pewnie będzie prezentował się skończony:)

Olcia113 pisze...

Oj nie odzywałam się ale kompletny brak czasu! Liceum daję się we znaki.. ale i tak jest super. Ostatnio pytałaś się o studia to powiem Ci że nie mam zielonego pojęcia co chce robić ;P Może diabetyka czy coś? Kto wie.. Mam w planie coś wymyśleć w najbliższym czasie. A co do haftu. Śliczny! A następny? hmm mi podobaj się wszystkie ale chyba najbardziej pierwszy i trzeci. Pozdrowionka i powodzenia w nauce!

Justyna pisze...

Bardzo fajnie, że podgoniłaś wilczki :) Ja chyba wybrałabym haft z misiem :) U mnie w liceum też było ciężko, ale to najlepszy profil jaki może być :D Buziole :*

Anonimowy pisze...

Zrób koniki:) Ciacha i filiżanki robią teraz furorę. Musisz tak samo jak reszta? Bądź oryginalna

agachwa pisze...

Miło widzieć jak wilk wyłania się w świetle księżyca.
Plany na przyszłość masz ciekawe szczególnie 2 wpadły mi w oko:
Obrazek nr 2 - Konie nad rzeką
Obrazek nr 5 – Kobieta w żółtej sukni

Blue-Anna pisze...

Ja bym wybrała konie dwa.Ładny wzorek. Te pierwsze konie też są piękne ale obraz gigant, mnie by zniechęciło. Chyba, że masz igiełkę z turbodoładowaniem ;)

Chranna pisze...

A mnie się podoba miś i ostatni obrazek. Za motywem koni nie przepadam... Ale jeśli ktoś lubi...
Powodzenia w szkole, na pewno dasz sobie radę. A co do tych sprawdzianów, też mnie wściekało, jak inni nauczyciele nie respektowali ustaleń statutowych, bo uczyli tym samym bałaganu i braku poszanowania dla prawnych umowy społecznej i prawa!

Lady Iness pisze...

ja to bym za wszystko sie zabrala :)

Kasia pisze...

Jakie Ty robisz niesamowite hafty! Nigdy się tym nie interesowałam, pamiętam może jedne zajęcia na plastyce w podstawówce, kiedy coś takiego robiłam. Ale teraz jak przejrzałam kilka postów to muszę stwierdzić, że naprawdę jestem pod wrażeniem.
Pytałaś się mnie na moim blogu z jakich książek do chemii korzystam. Otóż trochę ciężko powiedzieć, bo czytałam ich już trochę. Jednak jeżeli chodzi o teorię to głównie Podręczniki z Operonu i vademecum z wyd. Zielona Sowa. A w przypadku ćwiczenia zadań zdecydowanie Zbiory zadań Witowskiego oraz zbiór zadań z Omega. A czemu pytasz? Czyżby klasa maturalna?

/zapachksiazki.blogspot/

Olcia113 pisze...

Hmm jak w szkole no ciężko ale jakoś sobie radze, szczególnie boje się o chemie bo jak w pierwszym półroczu szło mi całkiem całkiem tak teraz beznadziejnie... Tak wiec to mi spędza sen z powiek na dzień dzisiejszy...

Karol Samborski pisze...

Fajne te koniki. Przeglądając Twoje prac muszę przyznać, że masz talent. A tak przy okazji. Drogie Panie co myślicie o moich poduszkach dekoracyjnych z wyhaftowanymi obrazkami. Dostępne tutaj: http://szydelkowo.com.pl

Prześlij komentarz