piątek, maja 14, 2010

DMC - Konkurs dla szkół

Nie miałam nawet czasu żeby napisać że biorę udział w tym konkursie. Nie spodziewałam się niczego, chciałam tylko poprawić sobie zachowanie w szkole :) Zaczęłam haftować kartkę z kurką. Wyszła tak:
Szczerze to mi się podoba (może tego nie widać) ale kolory są ciepłe i żywe.

Już jakiś czas temu zostały ogłoszone wyniki, tak jak tego spodziewałam nic nie udało mi się zdobyć ale mimo to zostałam mile zaskoczona przez firmę DMC.
Na zdjęciu razem z kartką.

Otrzymałam dyplom i książeczkę ze wzorkami, ot takie małe małe przerywniki oraz 6 mulinek :) Oto kilka wzorów które bardzo mi się spodobały i mam zamiar wyszyć jak najszybciej!








3 komentarzy:

Aguś pisze...

Kurka rzeczywiście ma w sobie coś :D Wzorki też mi się podobają :D Pzdr :*

Anonimowy pisze...

kurka jest przepiękna . ja też mam taką książkę , są tam bardzo fajne wzorki pozdrawiam i zapraszam do mnie

Ania Ploch pisze...

"poprawić zachowanie"??? Ciekawe co przeskrobałaś ;) Ale nagroda niczego sobie - gratuluję!

Prześlij komentarz